czyli to co robię i co jeszcze zrobię
piątek, 18 grudnia 2009
Meldunek uspokajający

Śpieszę poinformować, że wylosowana przeze mnie w Haftowanym Secret Palu 3 osoba dostanie prezent, nie zapomniałam. Tylko tej osobie tego uspokojenia nie mogę wysłać, bo póki co, to ma być niespodzianka.

 

poniedziałek, 14 grudnia 2009
Wspaniała niespodzianka

Posłuchajcie pewnej historyjki. Postaram się, żeby nie była zbyt długa. Po dwóch dniach nieobecności wróciłam do domu, a tu... avizo. Początkowo się zdziwiłam, bo mam podpisaną "umowę" z pocztą, że przesyłki polecone listonosz zostawia w skrzynce. No tak, ale nie PACZKI. HURRAA!!! to był mój Secret Pal. Miałam do załatwienia pilną sprawę w mieście ok. 19-tej. Było na tyle późno, że wiedziałam, że nie zdążę już na pocztę. Wiedziałam, że następnego dnia też nie będę miała szans dotrzeć na pocztę. A potem weekend i czekanie do poniedziałku. No cóż. Zaryzykowałam spóźnienie i jeszcze tego samego dnia poszłam na pocztę. Nie spodziewałam się tego rozmiaru paczki. Przez nastepne dwie i pół godziny wędrowałam z nią po całym mieście niemalże wszerz i wzdłuż. I nie mogłam się już doczekać aż przyjdę do domu i otworzę moją paczkę.

W końcu przyszłam. Otwieram, a tu... Bez przesady oglądałam zawartość ze wstrzymanym oddechem. Wszak to moja pierwsza wymianka.

Zresztą same popatrzcie co przysłała mi Iwona z Kolorowych Chwil: 

Taką paczkę.

 A w niej...

Piękna serwetka 

mulinki, gazetka ze schematami "na czasie", przydasie i kawki - właśnie te, które tak lubię

serwetki do decoupage'u w którym stawiam pierwsze kroki i pycha baton. Już musiałam "niektórym", tzn naszej suni i jej Panu tłumaczyć, że nie należy go zjeść od razu i samodzielnie.

jeszcze więcej motywacji do haftu - śliczne schemaciki - zestawy, jeszcze kilka przydasiów i mój super ulubiony przysmak - wszystkie orzeszki są ulubione. Tu już pan odpuścił wojnę o orzeszki, ale pies - nie...

 

No i kartki, i zakładka- cudo..

I do tego taki miły list.

Iwonko - BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA FRAJDĘ JAKĄ MI SPRAWIŁAŚ!!! 

 

Tak bym chciała, żeby moja przesyłka choć w części zapewniła takie zadowolenie...

środa, 25 listopada 2009
Kolejna porcja candy

Czasu, jak ciągle piszę, mało. Ttym bardziej, że termin HSP goni, BARDZO GONI!!!

Ale tak dla porządku i z czystej łapczywości podaję wyszukane i pozyskane na blogach informacje i candies.

No więc:

U Małgosi losowanie 30.11.2009

U Ushii losowanie 28.11.2009

U Sylwii losowanie 06.12.2009

U Kasandry losowanie 06.12.2009

U Anne losowanie 06.12.2009

U Mazmiki losowanie 08.12.2009

 

Witam wszystkich i pozdrawiam!

Spieszę donieść, z opóźnieniem co prawda, że po dłuższej nieobecności, przyjeżdżam do domu, otwieram skrzynkę na listy a tu... Śliczny wymiankowy kotek razem z workiem od Karoliny z blogu "Z przymrużeniem oka" .

W fajnym woreczku dostałam bardzo ładny komplecik biżuterii. Zresztą same popatrzcie.

 

 

 

 

 

Ja, ze swojej strony, muszę stokrotnie przeprosić. Karolinko - wybacz!!! - za wszystkie moje opóźnienia. Miałam NAPRAWDĘ spore problemy rodzinne.

wtorek, 20 października 2009

Znowu coś fajnego znalazłam. Trudno się oprzeć tym cukiereczkom. Same popatrzcie co Encza oferuje

Losowanie 21 października

czwartek, 15 października 2009
I znowu candies

Takie, którym nie sposób się oprzeć. Fajne serducha u Ushii

Losowanie 21 października

I fajny ptasiorek u Ani

 Losowanie 22 października

No i taki super koszyczek w Szuwarkowie

Losowanie do 17 października

 

Na dzisiaj to wszystko. Pozdrawiam Was

środa, 07 października 2009
Jesienne cukiereczki

...nie sposób im się oprzeć!!!

Robaczka śliczny misio do wygrania

Losowanie 25 października

 

U Nadim śliczne notesiki

Losowanie 15 października

 

A u Słonecznika - serduszka. Takie fajne!!!

Losowanie 21 października

 

A w Café Szydełko można znaleźć coś takiego fajnego

Losowanie 31 października

wtorek, 06 października 2009
Wymianka Haftowany Secret Pal

Rozhulałam się. Zapisałam się na dwie wymianki jednocześnie, bo wyglądają na fajne. Jedna z nich to Haftowany Secret Pal.

Zgłoszenia do 31 października

Wymianka u Lucyny

Słuchajcie, znalazłam nową formę zabawy. Zauważyłam, że fajnym pomysłem są wymianki. No i odważyłam się. Zapisałam się na "kocią" wymiankę u Lucyny.

Zapisy do 10 października

 

czwartek, 24 września 2009
Kolejna porcja wyszukanych cukierasów

Zgodnie z wczorajszą obietnicą kontynuuję informacje o wyszukanych cukiereczkach.

No więc serduszkowo u Che - lil. Losowanie 10 października

U Katarzynki bardzo fajne urodzinki. O, takie

Losowanie 27 września

 

 Bardzo tajemniczo jest w Lusterku duszy Losowanie 25 września

U Babci Vilemoo zapowiada się  ciekawie, warto spróbować. Termin losowania - tajemniczy.

A wiecie jakie cudowne zwierzaczki można wygrać u Aty? Losowanie 14 października

 

No i super elegancko u Agato Art. Losowanie 30 września

 

Wiecie co? Zdaję sobie sprawę, że mogłabym jeszcze nie wiem jak długo wyszukiwać kolejne candies, ale pora zająć się czymś jeszcze i mieć nadzieję, że gdzieś może w coś trafię.

 

A biorąc pod uwagę fakt, że chcę, żeby na moim blogu coś się działo, wiem, że powinno tam być o wiele więcej efektów mojej pracy.

 
1 , 2